Druk!!!

7 augustus 2015 - Kayseri, Turkije

Voor iedereen die ons niet volgt via facebook.......hoogste tijd voor een laatste update.

* Inmiddels zijn we al ruim een jaar in Kayseri.

* De kinderen genieten van hun zomervakantie. En gaan 3x per week lekker sporten!!

* Ons huis is bijna klaar, dus we hopen deze maand te kunnen verhuizen

* Ik ben nog druk met m'n werkzaamheden als supervisor bij een callcenter, maar ga volgende maand starten als lerares Engels op een grote prive school.

* De hond hebben we niet meer. Helaas weten we niet wat er met haar gebeurt is. Of ze is weggelopen of meegenomen? Als we verhuisd zijn gaan we snel een nieuwe pup uitzoeken bij het asiel. Wel hebben we een leuk konijntje!

* We hebben heel veel nieuwe contacten gelegd. Op het werk, maar ook op de Nederlandse les. Allemaal stellen van onze leeftijd, met kinderen. Die net als wij een toekomst in Kayseri opbouwen. Heel gezellig!!

* M'n ouders zijn in  mei bij ons langs geweest. We hebben een hele gezellige, mooie week gehad met elkaar. Op dit moment zijn m'n schoonzus en erkan bij ons in Kayseri. Het is natuurlijk leuk voor iedereen om elkaar weer te zien en te laten zien wat we inmiddels hebben opgebouwd.

Als t huis helemaal is ingericht, zal ik weer eens wat foto s sturen!!! Anders kan iedereen ons ook volgen op mijn facebook account. Margriet Alkan-van Schie

Veel liefs!!!

1. Mieke schuil:
    7 augustus 2015
    Fijn dat het allemaal zo voorspoedig verloopt.
    Lieve groet voor iedereen van ons.