Geduld.....

19 oktober 2014 - Kayseri, Turkije

Geduld is een schone zaak! Ons geduld wordt hier wel aardig op de proef gesteld. Eerst 37 documenten verzameld. Daarna hier en daar nog een handtekening, dan weer een stempel. Vervolgens weer terug naar de 3e verdieping en daarna weer melden op de eerste. Zo ging dat de afgelopen weken..... Arkin heeft het er behoorlijk druk mee gehad. Vanaf donderdag ligt nu weer alles bij de gemeente. Als het goed is, krijgen we dan maandag onze vergunning en gaat er keihard gewerkt worden!!!

Ondertussen heb ik op mn werk een nieuwe functie!!!! Ik ga de agents trainen en coachen. Helemaal super en lkkr druk!

Met de kinderen gaat t nog steeds heel goed. Ze hebben hun plekje hier wel gevonden. Op school en in de wijk krijgen ze steeds meer vriendjes en we leren ook steeds meer nieuwe mensen kennen via mn werk en via de Nederlandse les.

Vanaf 22 januari komen we voor 2 weken naar Nederland. De kinderen hebben dan vakantie en kijken er naar uit om iedereen weer te zien. We maken ook een boodschappenlijst, met van alles en nog wat. De kinderen missen bijvoorbeeld nasi met pindasaus, kibbeling en koekkruimels.  ;)

Ik hou jullie weer op de hoogte!!!!

Hopelijk met een paar mooie foto's vanaf de bouwpkaats.

1. Janneke:
    19 oktober 2014
    Hoi Ilya kom je in januari ook even bij ons in de klas kijken? Groetjes Julia
  2. İlya:
    19 oktober 2014