Druk, druk, druk

22 mei 2014 - Maassluis, Nederland

Jeetje......wist niet dat wij zoveeeeeel spullen in huis hadden. Vandaag de laatste meubels uit elkaar gehaald en daarna alles naar beneden gebracht. Dat was ff zweten, maar we zijn nu wel bijna klaar! Morgen nog even de aller laatste dingen en dan kan zaterdag de vrachtwagen worden gevuld!

Ik kreeg vandaag voor een mail van Transavia, dat we maandag om kwart voor 3 kunnen vertrekken.

Aftellen geblazen!

1. Marianne:
    22 mei 2014
    Hallo fam Alkan
    Het is nu aftellen voor jullie. Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen in Turkije. Ik ga jullie volgen xxx Marianne
  2. Ellebel:
    26 mei 2014
    Gevonden!...
    Vanaf nu ben je voor mij weer te volgen :)
  3. Groep 5:
    27 mei 2014
    Beste Ilya (Liefste Ilya moeten we schrijven, zeggen de meiden)

We missen je wel hoor hier in Nederland. Het regent bij ons heel erg. Wij denken dat dat komt omdat jij weg bent. De wolken huilen. We hebben zonder jou minder grapjes. Het is jammer dat je niet op de schoolfoto staat. Je hebt geluk dat je de leestoets niet hoeft te doen. Die hebben wij vandaag (dinsdag) gedaan.
    Hoe is het weer bij jou? Heb je al een vriendinnetje gevonden?
    Spreek je goed genoeg Turks? Vinden jullie het leuk daar?
    We zijn benieuwd.

Groetjes van heel groep 5. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx;-)
  4. Mellany:
    27 mei 2014
    liefste ilya ik mis je heel erg,heb je al goede vriendinnen?.heb je al skype want als je het hebt dan kan je met me skype dan meld ik je gelijk aan.en heb je het al naar je zin? 1,00000 kusjes van mellany
  5. Marit g:
    27 mei 2014
    liefste Ilya ik mis je heel erg.

heb je al goede vriendinnen?
    woon je nu bij je tante?
    weet je al waneer het huis klaar is?
    kan je een leuke foto sturen van yasin en deniz en jezelf?

groetjes van marit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  6. Gabrielle en Sophie:
    Beste llya,
    Ik mis je heel erg.
    Waarom ging je eigenlijk naar Turkije?
    Heb je al een vriendinnetje gevonden?
    Hoe heet ze?Ben je tevreden over je huis? jij hebt daar lekker weer toch? Ben je benieuwd naar je paard en je hond?
    heel veel plezier en heel veel succes en hou het gezellig -xxx- Sophie:-) Knuffel
  7. Aslihan:
    28 mei 2014
    Lieve Ilya
    ik mis je heel erg.Toen je vader je ging ophalen was ongeveer de helft van de klas moest best huilen ik zelfs.maar heb je al een vriendinnetje?Hoeveel september ga je naar school?En waneer kom je langs naar school?Duizenden kusjes voor jou.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    (woensdag 28mei 2014)

Groetjes Van Aslihan
  8. Aslihan:
    28 mei 2014
    Lieve Ilya
    Ik mis je heel erg .
    Toen je vader je ging ophalen toen jullie weg gingen lopen naar Jullie huis daarna was ongeveer de hele klas moest of huilen of Een beetje verdrietig.
    Is je huis al klaar om in te wonen?
    Heb je al een vriendinnetje gevonden?
    Hoeveel september begint jou nieuwe school?
    En wanneer kom je weer op bezoek?
    (woensdag 28mei)

Groetjes Van Aslihan
  9. İlya:
    2 juni 2014
    Haaaallllllloooooo allemaal!! We kunnen nu even op de computer bij familie. Wij krijgen ook snel wifi.....dan kunnen we spypen! Leuk dat jullie iets sturen!
    Het is hier lkkr weer. İk ben heel veel buiten. İk heb hier 3 vriendinnetjes en ik ga soms met ze mee naar school. Er is een hele lieve meester. s Ochtends krijgen we les en s middags doen we spelletjes.
    We hebben een hele lieve mama hond gevonden. Ze krijgt binnenkort baby,s. Dan is er 1 voor ons. Spannend he!!!

Tot snel.........

Ilya
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  10. Marit g:
    5 juni 2014
    Ilya ik weet een leuke naam voor je hond pucky
  11. Groep 5:
    Lieve Ilya,

Wat zijn wij jaloers dat jij 's middags spelletjes mag doen. Maar wij krijgen binnenkort ook leuke dingen: schoolreisje naar Drievliet, Josephine en Jarne en Niels zijn bijna jarig en we gaan naar een theatervoorstelling in De Doelen (Rotterdam).
    En als we 93 smileys hebben verdiend gaan we picknicken in het parkje en Juf de Jong trakteert op ijsjes.

Hoe heten je 3 vriendinnetjes?

Groetjes uit Maassluis (mijn thuis, aan de Waterweg...)
  12. Gabrielle en Sophie:
    Hallooo llya,
    We waren net bezig met een spreekbeurt over proeverijen.
    Omdat jij een spreekbeurt had gehouden over Turkije doet iedereen
    (bijna iedereen dan)
    groeten van gabrielle en Sophie
  13. Sharon en Talina:
    Heey Ilya ,
    We vinden het supper jammer dat je weg ging , zo'n leukk meisje wass je altijd zoo gezelligg !! haha
    Ik hoop dat je daar een leuke en gezeligge tijd gaat mee maken !!
    Je komt toch wel weer een keertje naar Nederland ehh !

Meid dr gaan nog hele leuke tijden aan komen
  14. Havva:
    Hoi ilya
    Toen je vader je ging ophalen was bijna de hele klas ging. Huilen ik ook en toen is mijn verjaardag niet leuk gegaan zonder jou want. Iedereen ging. Huilen
  15. Eva:
    7 juni 2014
    lieve ilya ik mis je heeeeeeeeeel erg.
    ik hoop dat je nieuwe huis bijna klaar is.
    hoe heten je vriendinnetjes.

groetjes van eva

[datum 7 juni]
  16. Havva:
    7 juni 2014
    Hoi ilya ik. Hoop dat je niet. Huild zonder
    Ons. Heb. Je daar tv.
    Kijk je daar turks of Nederlands
    Groetjes havva kus. Kus hoscakal
  17. Gabrielle:
    8 juni 2014
    lieve ilya .

ik mis je heel erg ik zit nu naast olivier.
    hij klets heel veel :(
    hoe gaat het met jou?
    met mij gaat het goed
    iederen mist je
    groetjes je beste vriendin gabrielle

xxx
  18. Eva:
    8 juni 2014
    lieve ilya,

hoe gaat het met je?
    mis je ons een beetje?;)
    ik jou wel.
    woensdag gaan we met de klas naar theater de doelen,
    dat is een musical van alice in wonderland.
    Woensdag ging de sportdag niet door,
    en de korfbal ook niet:(
    ik mis je,

eva
    <3<3<3
  19. Havva:
    9 juni 2014
    Hoi Hoi ilya !!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????ik. Denk. Dat. Jij. Iedere keer. In de wc. Ben. Ik miss je heel heel erg
    Ik weet een naam voor je hond Sirin of mavis
    Ik turkse naam voor hond niet nerdelands

Groetjes. Havva ik miss je
  20. Marit g:
    18 juni 2014
    hoi Ilya ik ga een spreekbeurt met aurélie houden het gaat over smaken leuk he?
  21. İlya:
    21 juni 2014
    Hoi mellany ik wil graag met je op Skype maar dan moet je me nog toevoegen kusjes ilya
  22. Mellany:
    21 juni 2014
    hoera ik heb Skype maar waar ben jij ik zit nu op skype
  23. Marit g:
    22 juni 2014
    hallo Ilya heb jij skype want ik wil skype heel graag met jou.
  24. Marit g:
    22 juni 2014
    hoi Ilya wil jij met mij skypen? mag ik jou toevoegen? ik zal kijken of het zal lukken.dag.
  25. İlya:
    24 juni 2014
    We kunnen skypen Marit! Lijkt me super leuk.

Margriet Alkan - van Schie
  26. İlya:
    24 juni 2014
    Oh......of t is Margriet8981.....hihi.
    Mama weet t zelf niet eens precies ;)
  27. Marit g:
    25 juni 2014
    oke bedankt ik zal eens kijken echt superleuk zeg