Laatste loodjes!

9 mei 2014 - Maassluis, Nederland

Nu gaat t dus echt opschieten!!! De afgelopen dagen hebben we genoten van de vakantie. Drievliet, duinrel, met oma naar de film, logeren en noem het maar op. Maandag gaan de kinderen weer naar school. Dan kunnnen Arkin en ik alles voorzichtig verder inpakken, uit elkaar halen en opruimen. Ik heb me voorgenomen elke dag een kamer te doen. We beginnen maandag dus op zolder. Ik moet zeggen dat er al heel wat gedaan is. T zijn echt de laatste dingen. Lampen, bedden en nog 2 kasten.

Tot nu toe staan er al 23 dozen klaar en zitten de meeste kleren ook al in de koffers. Voordat wij vertrekken komt er een vrachtwagen om alle spullen in te laden. De chauffeur zal alles vervolgens naar Kayseri brengen.

Arkin heeft zn bedrijf overgeschreven, dus die is `werkloos`. Wel handig, zijn extra paar handen.

Daarna volgt t afscheid. De kinderen hebben tijdens de vakantie hun traktaties al klaar gemaakt. Voor de kinderen en voor de juffen. Zij nemen op vrijdag 23 mei afscheid in de klas. Ilya heeft een mooie presentatie gemaakt over Turkije. Van Deniz hoeft t allemaal niet zo uigebreid. Die wil gewoon trakteren en daarna gedag zeggen. Ook prima natuurlijk!!!

1. Marit g:
    27 mei 2014
    zo Ilya je bent echt een bofkont met al die uitjes .was het leuk?
    groetjes, marit
  2. Havva:
    5 juni 2014
    Liefe ilya welke koffer. Is van jou
    De grootse. De midelste. Of de kleinste