Genieten

30 juni 2014 - Kayseri, Turkije

Zoals jullie op de laatste foto`s wel kunnen zien, genieten we volop. De kinderen hebben het heel erg naar hun zin. Eerlijk gezegt voelt het ook nog steeds wel een beetje als vakantie. Het is lekker weer, nog niet te warm.

İk werk 2 dagen bij callassıist. Het is een heel leuk team en ze zijn erg flexibel. İk kan zelf mn uren indelen.

We blijven voorlopig nog even bıj mn schoonouders. Het is hier voor de kinderen ideaal. Veel ruimte en ze hebben hier hun vriendjes en de dieren. Zodra school begınt (half sept) gaan we naar een appartement ın de stad.

Ilya vındt het super leuk dat al haar klasgenootjes reageren op ons blog en vıa facebook. Ze vond het wel jammer dat ze nıet bıj de musıcal was. Wat zag t er leuk uıt!!!!!

Tot gauw........

Margrıet

1. Marit g:
    3 juli 2014
    hoi Ilya ik heb je toegevoegd maar dan moet je mij ook toevoegen maar ik weet niet of er iets fout gegaan is want ik heb mijn thuis telefoonnummer ingetoetst ik weet niet zeker of ik het dan goed heb gedaan maar ja,het gaat er maar om dat ik jou gevonden heb toch? groetjes van mij dag
  2. Marit g:
    3 juli 2014
    cool zwembad Ilya ik zou dat ook wel willen want het is hier zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet groetjes van marit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Ria en Joost ,Orion uit koolmees:
    4 juli 2014
    Ha Margriet, en familie
    Leuk dat wij van jullie de kaart hebben gekregen, en wij vinden het
    best een onderneming wat jullie doen en wensen jullie dan ook het
    alle beste toe en veel geluk ,en wij vinden het ook leuk om jullie te volgen met de hartelijke groetjes van Ria en Joost en een knuffel van de hond ha ha
  4. İlya:
    8 juli 2014
    Buurman Joost........heeft u onze hond al gezien??? Zelfs papa vindt haar heeeeel lief!!! Hihi!!
  5. İlya:
    8 juli 2014
    Marit!!! We kunnen skypen!!! Meestal kijk ik s avonds even rond 18.00 uur. Ik heb met Talina ook al gepraat op skype. Gezellig!!!!
  6. Marit g:
    20 juli 2014