Weer een stapje dichterbij!!

8 juli 2014 - Kayseri, Turkije

We zijn lekker bezig!! Mn verblijfsvergunning is aangevraagt, ik werk parttime, verzekeringen, bankzaken, pensioen ed check!!! Zoals ik eerder al schreef, gaat het met de kinderen super. De volgende stap was huisvesting!!

We hebben de afgelopen tijd alle opties goed bekeken. Van huur tot koop en van appartement tot villa. We zijn met verschillende makelaars op pad geweest. Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen om een stuk grond te kopen. In de wijk Ildem/gesi. Het is een stuk grond van 740 m2. Waar we ons eigen huis op willen gaan bouwen. Op die manier kunnen we het precies zo maken als wij wensen.

Morgen gaan we met de architect om de tafel om onze wensen te bespreken. Vervolgens moeten er allerlei formulieren bij de gemeente worden ingediend. Hopelijk gaat dat voorspoedig en kunnen we in aug met de bouw beginnen. Dat is dus even afwachten.........en heeeeeeel spannend!!! Kunnen wij ondertussen alvast wat ideetjes opdoen voor een mooie keuken, badkamer, vloer enzo!!!

Hou jullie op de hoogte!!!

1. Melissa en Lina:
    Kus kus kusssss!! Xx
  2. Christa:
    8 juli 2014
    Jee zeg wat een avontuur, ik heb me aangemeld voor de maillist, zodat ik met jullie kan meeleven. heel veel succes, en misschien een plan om daar onze 5 jarige reünie te houden.
  3. Ellebel:
    8 juli 2014
    En weet je de straatnaam al ;)
  4. Ria en Joost ,Orion uit koolmees:
    15 juli 2014
    Ha Margriet en Kinderen, wat leuk dat jullie Pa overgehaald hebben
    voor een Hond dat word wel een knaap zeg.
    Die kan zeker dan op jullie nieuwe huis passen.
    Wat goed van jullie dat er een nieuw huis gebouwd gaat worden.
    Dat is heel wat maar erg leuk. Wij hopen dat het allemaal goed gaat, want er komt wel wat voor kijken om dat allemaal te regelen. De groetjes van uit de Koolmees Ria en Joost en de hond, wij gaan binnen kort weer naar frankrijk. Doei xx
  5. Moniek:
    16 juli 2014
    Dat klinkt positief allemaal! Ik weet nog wel een aannemer...!!! Hoop dat jullie wens werkelijkheid wordt!! Geniet ervan.
  6. Eva:
    20 juli 2014
    lieve ilya ik mis je heel erg.
    het wennen in groep zes was leuk .
    we krijgen juf carianne,juf kok en juf maaike.

veel plezier in turkye.
    groetjes eva