hallo allemaal!!

5 augustus 2014 - Kayseri, Turkije

Tijd voor een nieuwe update!!

Alles gaat hier nog z`n gangetje. Met de kinderen gaat t goed, onze prinses groeit als kool en de plannen voor de toekomst krijgen steeds meer vorm. De architect is klaar met tekenen en heeft de papieren naar de gemeente doorgestuurd. Hopelijk krijgen we aan het einde van de maand akkoord. Dan kunnen we dus beginnen met bouwen!!!! Super spannend en heeeel leuk!!

Binnenkort gaan we al onze spulletjes alvast verhuizen van het dorp (bij opa en oma) naar het appartement in de stad. Dan kunnen we daar inrichten en de kinderen voorbereiden op het nieuwe schooljaar. We hebben de papieren van de kinderen in orde gemaakt en de rapporten uit Nederland opgestuurd. Waarschijnlijk zullen de kinderen op school nog getest gaan worden en vervolgens worden ingedeeld in hun nieuwe klas. Ook weer spannend.

Ons huis in Maassluis wordt nu verhuurd! Arkın z`n zusje is er met haar gezin in gaan wonen. Zodra hun papieren rond zijn, zullen ze het van ons kopen. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee!!!

Nou, zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte......

Wordt vervolgd!!!

1. Mieke schuil:
    5 augustus 2014
    Zo, wat een schitterend huis. We hopen voor jullie dat er snel gebouwd mag worden. Lieve groet
  2. Janneke:
    6 augustus 2014
    Hoi Ilya groetjes van julia x
  3. Marianne:
    8 augustus 2014
    Wat een mooi groot huis. Super
    Groetjes Marianne